Zayıflama

Koşu Bandı İle Kilo Verilebilir mi?

21views

, ve spor denince akla gelen ilk şey koşu bandıdır. Koşu bantları ile yapılacak koşu ve yürüyüşler ile yüksek oranda kalori yakılmaktadır. Koşu bantları diğer spor aletlerine göre daha monoton bir alettir. Bu yönden koşu bandı ile spor yaparken bir yandan da tv izlemek, cep telefonundan internete girmek daha eğlenceli hale getirmek için faydalı olabilir. Unutmayın yapılan spor ne kadar eğlenceli gelirse o kadar uzun süre yapılabilmektedir.

Koşu Bandında Kaç Kalori Yakılmaktadır?

Koşu bandında yapılacak 20 dakika yürüyüş ve ardından 20 dakikalık koşu ile 450 kalori yakılmaktadır. Bunu genel bir değere indirirsek düz bir koşu bandında 30 dakikalık hafif bir yürüyüş ile 300 kalori yakılabilir.

Koşu Bandında Yürüyüş Hızı Ne Olmalı?

Koşu bandı yürüyüş hızı için kesin bir şey söylenemez. Genel olarak bir ev tipi koşu bandında hız 12 ila 14 km/saat arasında hızdadır. Bunun üstünde veya altında olan koşu bantları da piyasa mevcuttur. Bu tamamen kişiye kalmıştır. Herkes kendi hızına uygun koşu bandını satın almalıdır. Bunun için koşu bandı satılan mağazadan detaylı ve doğru bilgi alınacaktır.

Koşu Bandı ile Etkili Nasıl Kilo Verilir?

Koşu bandını ilk defa kullanmaya başlayanlar için 20 veyahut 30 dakikalık hafif bir yürüyüş iyi olacaktır. Bu alışma süresi geçtikten sonra yürüyüş süresi,hızı ve bandın eğimi kademe kademe arttırılmalıdır. Koşu bandı ile düzenli spor yapmak kilo vermenizde önemli rol oynayacaktır.

Koşu Bandı Göbek Eritir mi?

Koşu bandı direkt olarak göbek eritir demek yanlıştır. Koşu bandı genel kilo vermeye yardımcı olur, bu yolla doğal olarak göbek bölgesindeki yağlar da erir. İnsan vücudu zayıflarken tüm vücuttan eşit olarak kilo verir. Göbeklerini eritmek isteyenler şunu bilmelidir ki göbekte yağ oluşumuna sebep olan asıl etken ortadan kaldırılmadığı sürece koşu bandı göbek yağlarını eritmek için yeterli olmayacaktır.

Koşu Bandında Haftada Kaç Gün ve Kaç Saat Yürünmeli?

Uzmanlar; sadece kilo vermek için değil yaşam boyunca hafta da en az 3 gün spor yapılmasını önermektedir. 3 gün ile başlayan spor süresi zaman içinde arttırılmalıdır. Bu sayede vücutta kilo verme hızlanacaktır.

İnsanlar koşu bandı kullanırken hatalar yapmakta. Her gün 45 dakika yürüyüş (çoğunluğu yüksek hızda koşu) yapmak eklemlere aşırı yük binmesine sebep olur. Bu da kıkırdak hücrelerinin kötü etkilenmesine yol açar. Bu yüzden süre 2 günde 1 en fazla yarım saat yürüyüşler tercih edilmelidir.

Her spor gibi koşu bandını da günlük hayatınızdaki işiniz gibi bir alışkanlık haline getirmelisiniz. En iyi sonuçlar bu şekilde görülebilir. Alışkanlık haline geldiğinde vücut spora alışacaktır. Spora alışan vücut daha sağlıklı,zinde ve fit olacaktır.

Koşu Bandında Daha Fazla Kalori Yakmak için Ne Yapılabilir?

Koşu bandında amaç daha fazla kalori yakmaksa koşu performansının yükseltilmesi gereklidir.  Öncelikle 20 dakika yürüyüş yaptıktan sonra bant eğimli hale getirilip 20 dakika da bu şekilde yürünmelidir. Bu yöntem sayesinde bacak kasları eğim sayesinde daha çok çalışacak ve 550 civarı kalori yakımı olacaktır.

Leave a Response