Yemek TarifleriYemekler

İkbal Gürpınarın Mutfağı – Hafta içi Hergün

212views

Ekranların sevilen yüzlerinden yepyeni, leziz mi leziz bir programla yine Kanal 7 ekranında sevenleriyle buluşuyor.

Bu kez hamarat ellerden çıkan birbirinden güzel tarifleri mutfağında pişirecek olan , kimi zaman da izleyicilerin buram buram lezzet kokan mutfaklarına konuk olacak. Anadolu’nun eşsiz lezzetlerinin de ekrana geleceği programda en güzel yemekler, hem göze hem damağa hitap eden sıradışı lezzetler canlı yayında ekrana gelecek.

İkbal Gürpınar’ın sunumuyla hafta içi her gün ekrana gelecek olan İkbal Gürpınar’ın Mutfağında tadına doyulmaz sohbetler, birbirinden eşliğinde ekrana gelecek. Sevgiyle hazırlanmış birbirinden güzel tarifler, Anadolu mutfağının eşsiz tatları ve hamarat ellerden çıkmış ilginç tarifler ekrandan izleyicilerle buluşacak. Kimi zaman izleyicilerin mutfaklarına çatkapı ziyaretlerin de yapılacağı programda izleyicilerden gelen yemek tarifleri de birebir uygulanacak. Yemek yapmanın keyfi, sevgi katılmış lezzetler, mutfaktan taşan öyküler ’nda.

Başlama: 13:30

TV: KANAL7

Tarih: Hafta içi Her Gün

Tür:

5 Comments

  1. ya ikbal abla şu programı niye yaptın annem herğün başımın eti yiyo sen yazıflamaz için bi şey söylemişşin annem de onu istiyo senden lütfen bidaha sunun şu programı veya tekrarını ya ama çok ğüzel programın canım seni sevenler annem ve ben yani:ALİİHSAN POLAT,FATIMA POLAT,ÜZEYİR POLAT,BEYHAN POLAT…………..

  2. sayın ikbal hanım antalyadan arıyorum maalesef telefonlarınız devamlı şebeke meşgule düşüyor mutlaka sizinle ve dr.ömer beyle görüşmem gerekiyor ağırbir bağırsak problemleri yaşıyorum rica etsem 0533 422 63 16 veya 0.242.3248170 ararmısınız gerçekten çok ızdırabım var çok ama çok rica ediyorum

  3. İkbal abla ben 13 yaşındayım.Başım(şakaklarım)1 seneden beri sürekli ağrıyor.Doktora gittik röntgen çekildim,emar çekildim,göz muayenesi oldum,kan tahlili vb. tahliller yapıldı ama hepsi temiz dediler.Hiçbir ilaç vermediler gerek yok dediler bunun için ömer beyden rica etsem bitkisel bir formül önerirmi.Teşekkür ederim.İyi yayınlar.

  4. meraba abla şuanda sizi izliyorum ben selin 27 yaşında 1.60 boyunda 95 kiloyum ve sıkıntım kilolarım kilo veremiyorum ve sıgarada içiyorum evliyim iki çocuk annesiyim lütfen yardım edin bana ben nasıl sıgarayı bırakıcam ve kilo vericem lütfen bana tekrar dönermisiniz bana yardım edin allah rızası için

  5. ALLAHIN SELAMI ÜZERİNİZE OLSUN.HAYIRLI PROĞRAMLARBir aydır pamaklarım uyuştu sizi aramaktan bir türlü ulaşamıyorum 4 yıldır servikal distoni hastasıyım 2 yıl önce pil takıldı yani derin similatör beyin amaliyatı geçirdim %5faydasını gördüm sayılır ama yaşam kalitem çok düştü yürüyemiyorum boynumun ağrısı bütün vücüduma yayıldı ağrıdan uyuyamıyorum sağ tarafıma çok fazla eğik durumdayım adım atamıyorum dengemi sağlıyamıyorum kullandığım ilacın zararını çok gördüm.görme bozukluğu işitme kaybı oldu hareketsiz olduğum olduğu için kabızlık şikayetim çok fazla bitkisel olarak bana ne gibi yardımda bulunabilirsinizgünar GÜNAR CENGİZ (0533 430 67 18)

Comments are closed.